MyMurah.com
MyMurah.com

PRODUCTS

  AiNS

  Arjuna

  Delay Spray

  Dhab Sinai

  Energy Men

  Eskayvie

  Garci Pro Gel

  GLAZ

  Habbat 88

  Habbatus Sauda

  Herba Tok Aki

  Himax5

  Honey Glow

  i-Drop

  Ikhtiar Syifa

  Kenko

  Listra

  Lucky Hair

  M. Alloy Paint

  M. Dhab Arab

  M. Lintah TokWan

  M.Lintah Belacak

  Madu 7

  MAGiC BLUE

  Magic Diy Kit

  Master Chrome

  Minyak Dr Skinz

  MLTGA Oil

  Nabawi Syifa

  Oil of Sanda

  Oral Care

  Polish Master

  ProBee

  Progance S.Care

  Pure Dhab

  Sinus X

  Sleepy Gummies

  Teh Zuriat

  Teratak Jamu

  WAK KILAT

  WaterMark Rmvr


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060


FB MyMurah.com



Visitors MyMurOh.com


 

 

Buih Mandian Bidara  

Ikhtiar Syifa    Buih Mandian Bidara

    RM 43.00/botol             

1 botol = RM 43.00



Bidara Ikhtiar Syifa berasaskan bidara yg diruqyah oleh kumpulan perawat Darussalam Malaysia yg diasaskan Almarhum TG Dato' Ismail Kamus.

Ikhtiar Syifa untuk masalah gangguan khasnya seperti :

👉 GANGGUAN - sihir, saka, santau, atau apa istilah skalipun. dah lama atau baru terkena, uolls perlu produk ini. lepas guna , jin meraung-raung.
👉 SCAN - anda ada rasa diri mcm something je.. pegi hospital pun doc kata xde masalah. so, uolls boleh guna utk check samaada uolls ada masalah gangguan ke tak.
👉 PENDINDING DIRI - produk bidara ini dihasilkan sbg usaha alternatif utk elakkan drp perbuatan sihir @ gangguan makhluk halus disamping amalan-amalan rohani yg sudah pasti.



Buih Mandian Bidara - kegunaan gel & buih mandian sama, tapi buih mandian ni boleh guna 2in1 sbg losyen badan (tak perlu bilas). jadi lepas mandi dgn gel mandian, sapu pula buih mandian ni buat losyen. aroma bidara pada badan tu lagi tinggi & jin pun lagi perit.

Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 43.00 for 1 botol 1 botol





1 botol = RM 43.00




• Price include postage by POSLAJU in MALAYSIA ONLY
• Postage on Sunday, Tuesday & Thursday at 12.00 pm every week.
• The information of the item is CONFIDENTIAL and INVISIBLE
• After payment, whatsApp detail to +6013-9512445 or +6019-5557050



 

Other Products 



Sabun Bidara

Minyak Bidara

Lemora Premium Therapy Gel

Jus Qurbi

Gel Mandian Bidara

Coklat Qurbi

Aman Spray

MyMurah.com

Copyright ©2020 MyMurOh.com