MyMurah
MyMurah.com

PRODUCTS

  Ainun Therapy

  Aura Mustajab

  Catuaba

  Delay Spray

  Dhab Sinai

  Garci Pro Gel

  GLAZ Eyedrops

  H.S Elaaj Asy-syifa'

  H.S Minas Syifa

  Himax5

  i-Drop

  Ikhtiar Syifa

  Listra

  M. Dhab Arab

  M. Lintah TokWan

  M. Rihul Ahmar

  M.Lintah Belacak

  Minyak Yassin 7

  Nabawi Syifa

  Oil of Sanda

  Sacha Inchi ANS

  Sacha Inchi HNR

  Teh Zuriat

  WaterMark Rmvr


WHATSAPP US



+6013-951 2445
+6019-555 7050
+6010-300 1060

FB MyMurah



TT MyMurah

TT

 

Aman Spray  

Ikhtiar Syifa    Aman Spray

    RM 35.00/botol                 

1 botol = RM 35.00



Bidara Ikhtiar Syifa berasaskan bidara yg diruqyah oleh kumpulan perawat Darussalam Malaysia yg diasaskan Almarhum TG Dato' Ismail Kamus.

Ikhtiar Syifa untuk masalah gangguan khasnya seperti :

๐Ÿ‘‰ GANGGUAN - sihir, saka, santau, atau apa istilah skalipun. dah lama atau baru terkena, uolls perlu produk ini. lepas guna , jin meraung-raung.
๐Ÿ‘‰ SCAN - anda ada rasa diri mcm something je.. pegi hospital pun doc kata xde masalah. so, uolls boleh guna utk check samaada uolls ada masalah gangguan ke tak.
๐Ÿ‘‰ PENDINDING DIRI - produk bidara ini dihasilkan sbg usaha alternatif utk elakkan drp perbuatan sihir @ gangguan makhluk halus disamping amalan-amalan rohani yg sudah pasti.


Aman Spray - khas utk gangguan di rumah atau dijadikan spray pagar/pendinding rumah. permulaan spray 7 hari berturut2, selepas tu boleh selang-selikan penggunaan. sangat disyorkan utk mereka yg nak masuk rumah baru @ yg ada tandaยฒ gangguan di rumah seperti nampak kelibat, bunyi guli, bunyi perabot dialihkan dll.

Besides the unique gold-and-grey colors and special little features, the cheap Audemars Piguet Replica Limited Edition is greatly a greater-finish form of the Audemars Piguet Replica Royal Oak Offshore people know and love. The Audemars Piguet Replica 44mm wide case sits large around the wrist but is not unwieldy. As the colors aren't for everybody, I'm really interested in the grey and gold combination, despite the fact that I possibly could take or leave the diamonds.




Maklumat Harga

Kuantiti Diskaun Harga Remark
1 botol RM 0.00 RM 35.00 for 1 botol 1 botol





1 botol = RM 35.00




• Price include postage by NINJAVAN / POSLAJU in MALAYSIA ONLY
• Postage on Sunday, Tuesday & Thursday at 12.00 pm every week.
• The information of the item is CONFIDENTIAL and INVISIBLE
• After payment, whatsApp detail to +6013-9512445 or +6019-5557050



 

Other Products 



Sabun Bidara

Minyak Bidara

Lemora Premium Therapy Gel

Jus Qurbi

Gel Mandian Bidara

Coklat Qurbi

Buih Mandian Bidara

MyMurah.com
Quality certification and strict implementation of Law No. 626/94 have become the backbone of its organization and enable it to ensure absolute guarantee and satisfaction standards for replica watches uk.

Copyright ©2020 MyMurah.co